نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان چه ویژگی‌هایی دارد؟

يکشنبه 30 آذر 1399
12:36
علی مومنی

یکی از پرکاربردترین ابزارها و سیستم‌هایی که در دنیای امروز با توجه به پیشرفت‌هایی که حاصل شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان است. در واقع سیستماتیک شدن فرآیندها در سازمان‌ها و شرکت‌ها باعث شده تا کسب وکارها روش های سنتی حساب و کتاب را کنار گذاشته و به سمت سیستماتیک شدن قدم بردارند. اصلی‌ترین دلیل آن را نیز می‌توان زمانبر و هزینه‌بردار بودن، عدم رعایت دقت کافی و همچنین عدم کنترل و بررسی دقیق دانست؛ همانطور که ‌می‌دانید هرگونه اشتباه در امور مالی می‌تواند آینده یک کسب وکار را دستخوش تغییرات گسترده نماید.علاوه بر این موارد، چه ویژگیهای دیگری وجود دارد که باعث شده کسب وکارها شیوه سنتی و قدیمی خود را کنار گذاشته و به سراغ نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی بروند؟ شرکت هوشمند نوین در نظر دارد تا توضیحاتی در این زمینه، خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهد. با ما همراه باشید.

اهمیت نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

قبل از اینکه به سراغ ویژگی‌های نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی رایگان برویم، بیایید کمی از اهمیت آن آگاه شوید. همانطور که در جریان هستید، مهم‌ترین بخش هر تجارت، حسابداری است. حتی اگر تمامی محصولاتی را که با درصد سود مشخص به مشتری می‌فروشید و یا اگر تنها یک محصول با قیمتی مشخص در فروشگاه دارید و به صورت نقدی آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهید و هیچگونه مالیات هم پرداخت نمی‌کنید. باز هم برای محاسبه هزینه‌هایی نظیر پرداخت قبض، اجاره، حقوق پرسنل و… به یک نرم افزار حسابداری نیاز پیدا خواهید کرد. اینجاست که استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان اهمیت پیدا می‌کند.

بسیاری بر این عقیده اند که می‌توانند با استفاده از نرم افزار اکسل و وارد‌کردن بستانکاری، بدهکاری، حساب‌ها و سایر هزینه‌ها نیاز خود را برآورده سازند. اما باید بدانید اکسل تا زمانی می‌توانند نتیجه بخش باشد که میزان فروش و توسعه کسب وکارتان پایین باشد. زمانی که فروش افزایش پیدا می‌کند، ادامه این روند غیرممکن خواهد بود؛زیرا صرف نظر از مشکلات وارد کردن و محاسبه اطلاعات، انجام این کار، زمان زیادی را از شما یا پرسنل‌‌تان خواهد گرفت.

اهمیت نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

درصورتی که می‌توانید از این زمان برای انجام کارهای مهم‌تری مانند تبلیغات، سئو، برنامه‌های توسعه و … استفاده نمائید؛ پس بهترین گزینه برای شما استفاده از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان می‌باشد. در حال حاضر با توجه به تغییرات و تحولاتی که در جهان رخ داده، شاهد انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی هستیم. اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که به سراغ استفاده از آنها برویم؟

اهمیت نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

به طور کلی تا زمانی که یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان، مزایایی را با خود به همراه نداشته باشد، افراد به سراغ بهره‌گیری و استفاده از آن نمی‌روند. مهم‌ترین کاری که این نوع از نرم افزارهای حسابداری انجام می‌دهند، ساده‌کردن امور مرتبط با حسابداری است. در واقع حتی آن دسته از افرادی که هیچ تحصیلات و پیش‌زمینه از حسابداری ندارند نیز می‌توانند به راحتی یک فروشگاه کوچک را مدیریت نمایند.

این نرم‌افزارها باعث می‌شوند تا دیگر زمان خود را به وارد‌کردن فاکتورهای فروشگاهی آن هم به صورت دستی اختصاص ندهید. استفاده این کار نه تنها خطاهای انسانی را به حداقل می‌رساند بلکه از اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری می‌کند.

-حتی از تاخیر بروزرسانی‌ها نیز جلوگیری به عمل می‌آورد

به عبارت ساده‌تر اگر صاحبان فروشگاه ‌ها از یک صندوق مکانیزه فروش و یک سیستم رایانه‌‌ای برخوردار باشند به راحتی می‌توانند از این نرم‌افزار بهره گیرند. اما مسئله اینجاست که این نرم افزارها از چه ویژگی‌هایی برخوردارند که باعث شده روش حسابداری سنتی فراموش شود؟ این ویژگی‌ها عبارتند از:

-ثبت اطلاعات سرعت بالایی پیدا می کند

به طور کلی فروشگاه‌ها حجم زیادی از خریدها؛ اطلاعات و عملیات‌ها را دارا می‌باشند. از همین رو یکی از مهم‌ترین موارد، افزایش سرعت وارد کردن اطلاعات است. نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی کمک می‌کنند تا در ارسال اطلاعات و به ثبت رساندن آنها از سرعت بالا و قابل قبولی برخوردار باشید.

-گزارشات مفید و دقیقی را ارائه می دهد

اصلی‌ترین هدفی که باعث می‌شود یک فروشگاه، شرکت یا یک کسب وکار به سراغ سیستم حسابداری فروشگاهی برود، دریافت گزارشات مالی است. این مسئله ارتباط مستقیمی بر عملکرد و حتی تصمیمات صاحبان مشاغل دارد.

علاوه بر این، گزارشات ارائه شده توسط نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی؛ گزارشات مانده کالا، گردش کالا، گزارشات کالاهای پر فروش، کالاهای کم گردش، کالاهای پر سود و… را شامل می‌شود. حتی می‌توان برای اصناف مرتبط با سوپرمارکت‌ها نیز کالاهای تاریخ مصرف گذشته و گزارشات حسابداری مانده حساب مشتریان و تامین‌کنندگان را نیز به نمایش درآورد.

نرم افزار حسابداری مناسب فروشگاه هوشمند نوین

-از پشتیبانی دقیقی برخوردار است

از جمله مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود کسب وکارها به سراغ نرم افزار حسابداری مناسب فروشگاهشان بروند، خدمات پشتیبانی و خدمات پس ‌از‌ فروش آن است. به طور کلی در زمان نصب تا آموزش و حتی در حین استفاده از این نرم افزار، نیاز به پشتیبانی احساس می‌شود. زمانی که یک نرم افزار از تیم پشتیبانی متعهد، پاسخگویی به موقع و حتی بروزرسانی مطابق با نیاز کاربران همراه باشد، می‌توان گفت که یک نرم افزار قابل قبول بوده و بهره‌گیری از آن بدون استرس است.

کلام آخر

در این محتوا تا حد امکان در رابطه با نرم افزار حسابداری مناسب فروشگاه، توضیحاتی خدمت شما ارائه داده ایم. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می‌کنیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

منبع:

https://www.hnovin.com/features-store-accounting-software/



[ بازدید : 433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نرم افزار حسابداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]