بهترین نرم افزارهای حسابداری پیمانکاری در سال 1399

دوشنبه 8 ارديبهشت 1399
10:44
علی مومنی

انتظارات را با برآوردهای دقیق مطابقت دهید. رد طرح پیشنهادی پروژه با تخمین های واقع بینانه که به راحتی با انتظارات مشتریان ، به ویژه مشتریان طولانی مدت طنین انداز می شود ، به حداقل برسانید.

هر زمان و هر مکان در همان صفحه با مشتریان بمانید. FreshBooks به اجرای قدرتمند تلفن همراه خود متکی است تا به شما اطمینان دهد که از هر مکانی که در هر لحظه با آنها ارتباط برقرار کرده اید با شما ارتباط برقرار کنید.

با تیم های حاضر در زمین ، پیمانکاران و حتی مشتری ها همکاری کنید. هرگز با به اشتراک گذاشتن اطلاعات اصلی و کلیدی جزئیات پر هزینه را از دست ندهید و همه افراد درگیر در همان صفحه در تمام طول پروژه ها بمانند.

هیچ وقت زمان قابل پرداخت را از دست ندهید. هر دقیقه کار دقیقاً روی سوابق شما ردیابی می شود و منعکس می شود ، بنابراین جای تعجب ندارید که تمام آن ساعات کاری پرسنل شما کجا رفته اند.

دریافت به موقع پرداخت. با گزینه های پرداخت آنلاین چندگانه FreshBooks ، دیگر لازم نیست نگران این باشید که مشتریان شما چگونه می توانند به شما پرداخت کنند.


بررسی مفصل FreshBooks



NetSuite ERP مبتنی بر Cloud مجموعه کاملی از قابلیت های جامع تجارت را شامل می شود ، از جمله مراحل پیشرفته حسابداری و مدیریت مالیات ، صورتحساب و مدیریت صورت حساب ، دارایی ثابت و مدیریت پرداخت برای سازمان ساخت و ساز شما. NetSuite ERP به شما امکان می دهد چندین پروژه ساخت و ساز را همزمان و با برآورد های دقیق و صورتحساب دقیق انجام دهید ، توزیع صفحات زمانی دشوار برای مدیریت ردیابی زمان برای هر تعداد کارمند در این زمینه.


این نرم افزار همچنین با پشتیبانی از یک سیستم حسابداری بی عیب و نقص با ویژگی های انطباق مالیاتی ، به شما کمک می کند تا شرایط لازم برای صدور مجوز ، مجوزها و پاس های لازم برای پروژه های ساختمانی را برآورده کنید. از دیگر مزایای استفاده از NetSuite ERP می توان به ارائه مراحل و ابزارهای لازم برای بازرسی سایت ، كاغذ كاری داخلی و كاهش پروژه های ساختمانی خود به جلو اشاره كرد.


NetSuite ERP را با آزمایش رایگان آنها امتحان کنید

سوالات متداول نرم افزار حسابداری پیمانکاری



برای انجام چه مشاغلی می توان از نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین استفاده نمود؟

نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین، ابزارهای مدیریت مالی را اغلب، در اختیار شرکت های پیمانکاری و کارگاه های ساختمانی قرار می دهد ومتناسب با نیاز‌های متفاوت پیمانکاران، دارای پکیج های متفاوتی است.


سیستم حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین چه امکاناتی را برای کاربران فراهم می‌کند؟

• برخی از امکانات سیستم حسابداری پیمانکاری


• کدینگ پیش فرض پیمانکاری


• معرفی مراکز هزینه و ثبت کالاهای مصرفی در هر پروژه و قرارداد


• معرفی چندین انبار در پروژه های مختلف


• محاسبه بهای تمام شده و سود و زیان هر پروژه


• ارائه صورت وضعیت پیمانکاری در مراحل مختلف


• امکان ثبت ضمانت نامه


• دارای امکان چند شرکته، چند انباره و چند کاربره


• امکان ثبت فاکتور خرید و فروش و فروش بارکدی


• ثبت انواع هزينه ها، در آمدها و ضایعات


استفاده از نرم افزار حسابداری هوشمند نوین چه تحولاتی را در سیستم مدیریت مالی کسب و کار شما ایجاد می‌‌کند؟

• صرفه جویی در زمان


• حسابداری آسان بدون دانش حسابداری


• یادآوری پرداخت‌های دیرهنگام


• به راحتی هزینه‌های تجاری خود را سازماندهی کنید


چرا NetSuite ERP را برای تجارت خود انتخاب می کنید؟

کلیه سیستمهای مورد نیاز برای کار ساخت و ساز و سایر موارد. گذشته از حسابداری ، مدیریت جدول زمانی ، صورتحساب ، صورتحساب و پرداختها ، NetSuite قابلیت های CRM و سایر ابزارهای مالی را برای اطمینان از موفقیت پروژه های ساخت و ساز و اجاره ملک شما پرتاب می کند.

کاملاً متناسب با نیازهای متغیر شما. NetSuite ERP به راحتی قادر است عملکردهای جدیدی را برای رفع نیازهای ساختمانی شما اضافه کند. این تضمین می کند که هنگام دیدار و مدیریت فرصت های جدید با فرآیندهای جدیدی که آنها درگیر هستند ، هیچ چیز برای شانسی باقی نمانده است.

تأخیر را از بین ببرید ، هزینه ها را به حداقل برسانید. هیچ چیز بیش از تاخیر در تحویل مهلت به پیمانکار صدمه نمی زند. ویژگی های اساسی که به مدیریت منابع کلیدی می پردازند به شما امکان می دهد صرفه جویی در مصرف بتن را در کوتاه مدت و بلند مدت انجام دهید.

بینش کلیدی در مورد سودآوری کسب کنید. با استفاده از فرآیندهای بهبود یافته ، به داده های با کیفیت دسترسی پیدا می کنید تا به شما در ارزیابی عملکرد متغیرهای مهم در کار ساخت و ساز کمک کند.

افزایش راندمان ، پیچیدگی کمتری. نوآوری در طراحی گردش کار به معنای کاهش پیچیدگی در اجرای عملیات ساختمانی شما و در نتیجه درآمد قابل توجه تری است.

مرور مفصل NetSuite ERP

3. تیپالتی

داشبورد تیپالتی


Tipalti با بهینه سازی پرداخت ها و سایر فرایندها ، یک گردش کار مدیریت مالی کارآمد ایجاد می کند. این روش نحوه پرداخت به شرکا ، مشتریان ، فروشندگان و موارد دیگر را ساده تر می کند. علاوه بر این ، مالیات و سایر الزامات نظارتی بطور خودکار پردازش می شوند. این امر از بروز هرگونه خطای انسانی جلوگیری می کند ، به این معنی که می توانید روی مهمترین جنبه های تجارت خود تمرکز کنید.


نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها در بین مدیران عامل ، COO و سایر مدیران است. این شرکت در حال حاضر بیش از 250،000 مستمری بگیر دارد ، با بیش از 1 میلیارد دلار نقل و انتقالات سالانه. برنامه قدرتمند هدف این است که یک راه حل یک فروشگاه برای پرداخت حساب های قابل پرداخت و تأمین کننده شما باشد. پردازش پرداخت بدون درز آن بسیاری از مراحل تکراری را از بین می برد.


Tipalti را با آزمایش رایگان آنها امتحان کنید


بازدید از وب سایت

امتحان رایگان

چرا Tipalti را برای تجارت خود انتخاب می کنید؟

اتوماسیون بیشتر مراحل پرداخت. این سیستم بیش از نیمی از کل فرآیندهای عملیاتی پرداخت جهانی ، دستی و انبوه را بطور خودکار پردازش می کند.

خطاها در کلیه فرآیندهای مرتبط با تأمین کننده کاهش می یابد. پورتال مدیریت تأمین کننده به تأمین کنندگان اجازه می دهد تا اطلاعات مالیات را وارد و مدیریت کنند. سپس توسط موتور اعتبار سنجی ارسال برنامه تأیید می شود.

مالیات خودکار و انطباق. این پلتفرم دارای مجوز KPMG است و فرم های مالیاتی W-9 و W-8 ایالات متحده را جمع آوری می کند. همچنین در پایان سال 1099 فرم تولید می شود.

بررسی تفصیلی تیپالتی

4. FreeAgent

داشبورد FreeAgent


FreeAgent یک ابزار حسابداری قدرتمند است که برای مشاغل در حال رشد از جمله بنگاه های ساختمانی جدید مناسب است. این شامل مجموعه ای از ماژول ها است که به شما امکان می دهد نیازهای حسابداری خود را به طور کامل مدیریت کنید. این برنامه می تواند بسیاری از فرایندها را اداره کند ، از اجرای حقوق و دستمزد گرفته تا مدیریت هزینه. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید فاکتورها را ارسال و پیگیری کنید


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نرم افزار حسابداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]