نرم افزار حسابداری مجتمع مسکونی

شنبه 24 آبان 1399
14:35
علی مومنی

سیستم حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین، نرم افزاری است که به منظور سهولت در مدیریت مجتمع ‌های مسکونی و تجاری و برای مکانیزه کردن امورات مالی طراحی و تولید شده است. این نرم افزار با امکانات جامع خود تمامی نیازهای یک مجتمع را تحت پوشش قرار می‌دهد. با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی که در اکثر مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها وجود دارد و برای جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه اختلاف بین ساکنین و مدیریت بر سر مسائل مالی ساختمان، بدون شک وجود یک نرم افزاری جامع، که باعث ایجاد شفافیت، در امور مالی ساختمان و تقسیمات عادلانه هزینه‌های مشترک بین واحدها شود، امری بسیار ضرروی و مهم است. با استفاده از نرم افزار حسابداری ساختمان، هیات مدیره مجتمع‌ها و ساختمان‌های مسکونی، در مدت زمان کمتری قادر خواهند بود تا به کلیه امور مالی مجتمع رسیدگی کنند و در عین حال ساکنین نیز می‌توانند، به طور کامل بر امور مرتبط با مدیریت نظارت داشته باشند.

سیستم حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین
سیستم حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین

به طور تخصصی مجتمع خود را مدیریت کنید!

نرم افزار حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین به طور تخصصی، برای رفع مشکلات مالی موجود در ساختمان‌ها و مجتمع‌ها ساخته شده است. در سیستم حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین، این امکان درنظر گرفته شده است که کاربر هزینه مورد نظر را با متغیرهایی مانند نفر یا متراژ بین کلیه ساکنین تقسیم کند. بدین منظور محاسبه هزینه‌های موجود در مجتمع‌های مسکونی به تفکیک هزینه ای مانند هزینه آب، گاز، برق، نگهبان، شارژ، تعمیرات و نگهداری ساختمان و… و بر اساس تعداد واحد‌ها، مساحت زیر بنای هر واحد، نفرات ساکن در هر واحد، تفکیک مالکین از مستاجرین و … محاسبه می‌گردد؛ همچنین محاسبه حق شارژ هر واحد با استفاده از فرمول‌های خاص ریاضی به بهترین و دقیق ترین نحو انجام می‌شود. نرم افزار حسابداری مخصوص مجتمع‌های مسکونی هوشمند نوین، خیال تمامی اعضای یک مجتمع را با مستندسازی و حفظ اطلاعات همچنین داشتن شفافیت‌های لازم راحت خواهد کرد.

گزارشات منظم در کنار شفافیت اطلاعات

با استفاده از نرم افزار حسابداری مناسب برای ساختمان‌ها، قادر خواهید بود تا گزارشات بسیار منظم و دقیقی را از میزان هزینه‌های دریافتی و پرداختی و دیگر هزینه‌های ساختمان، در اختیار اعضا و ساکنین قرار دهید.

گروه نرم افزاری هوشمند نوین در تلاش بوده است، تا با ارائه نرم افزاری ساده و مناسب برای آپارتمان‌ها و مجتمع‌ها، بتواند گام مهمی را به منظور شفافیت محاسبات در مجتمع‌های بزرگ بردارد و به رفع تمامی نیازهای شما در زمینه مدیریت مالی کمک کند.

کاربری راحت و آسان نرم افزار حسابداری آپارتمان هوشمند نوین موجب می‌گردد تا افرادی که دانش حسابداری کم و محدودی دارند نیز، بدون نیاز به آموزش بتوانند از این نرم افزار به نحو احسنت استفاده نمایند.

نرم افزار حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین
نرم افزار حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین

امکانات نرم افزار حسابداری مجتمع مسکونی

• تعریف واحدها بر اساس تعداد نفرات، وضعیت تملک واحد‌ها، میزان مساحت در هر واحد

• تقسیم قبوض و هزینه‌های ساختمان بر اساس تعداد نفرات

• تقسیم قبوض و هزینه‌های ساختمان بر اساس پر و خالی بودن واحدها با تعیین درصد تقسیم

• تقسیم قبوض و هزینه‌های ساختمان بر اساس وضعیت تملک واحد‌ها با تعیین درصد تقسیم

• تقسیم قبوض و هزینه‌های ساختمان بر اساس مساحت واحد

• امکان ارسال مانده حساب‌های هر واحد از طریق پیامک

• مشاهده صورت حساب‌های هر واحد بطور جداگانه

• امکان گزارش کلیه هزینه‌های ساختمان در هر سال

• سادگی کاربری، بدون نیاز به دانش حسابداری

• امکان حذف و اضافه کردن برخ یا ماژول‌ها بر اساس نیاز

• مشاهده گزارش کل واریزی‌های ساکنین

• ارائه خروجی گزارشات نرم افزار به صورت فایل‌هایWord ، Excell و Pdf

• نصب بر روی تمامی ویندوز‌ها

• پشتیبان گیری و بازسازی اطلاعات

• رفع مشکلات شما به صورت آنلاین و ریموتی در هر بازه زمانی توسط تیم کارشناسان هوشمند نوین

و ….

زندگی‌های امروزی سبک و سیاق خاصی را به خود گرفته‌اند. در جامعه کنونی تعدد در ساخت برج‌ها، مجتمع‌ها و ساختمان‌های بزرگ و پرجمعیت جای خود را در بین شهر‌ها باز کرده و روندی رو به رشد را طی می کنند. از این رو، سکونت در این قبیل ساخت وسازها به تدریج افزایش یافته است. در مجتمع‌های مسکونی بزرگ و پر واحد، محاسبات دقیق مالی از جمله هزینه قبوض، شارژ، تعمیرات ساختمان و دیگر هزینه‌ها، کاری دشوار به نظر می رسد چرا که این محاسبات باید شفاف، عادلانه و برای ساکنین قابل گزارش و مشاهده باشد. نرم افزار حسابداری مجتمع مسکونی هوشمند نوین به منظور سهولت در محاسبات مالی شما و صرفه جویی در زمان طراحی و تولید شده است تا به این وسیله به راحتی مجتمع‌ها و ساختمان‌های خود را مدیریت نمایید.

منبع:

https://www.hnovin.com/ac/accounting-software-residential-complexes/


[ بازدید : 198 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نرم افزار حسابداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]