نرم افزار حسابداری ساختمان سازی

نرم افزار حسابداری ساختمان سازی

یکی از دغدغه‌های اصلی اشخاص و مهندسانی که دارای پروژه‌های ساختمانی و پیمانکاری متعدد هستند، مدیریت مالی و اجرایی در پروژه‌ها است.
برای اشخاصی که در صنف ساختمان سازی مشغول به فعالیت هستند، بسیار مهم و حیاتی است تا وضعیت پروژه‌ها و قرارداد‌ها، میزان گردش مالی در هر پروژه و تمامی هزینه‌های دربرگیرنده و جانبی پروژه‌ها را ثبت نمایند. این شغل بسیار پردغدغه بوده و درگیری‌های ذهنی افراد در این صنف شغلی، فرصت نوشتن مکتوب گزارشات و توجه به جزئیات ریز را از آنان می‌گیرد.

ما در شرکت نرم افزار حسابداری ساختمان سازی به جهت پاسخگویی به نیازهای کارفرمایان و مهندسان فعال در زمینه ساختمان سازی، با ارائه نرم افزار حسابداری ساختمان سازی به این دغدغه‌ها پایان می‌دهیم تا بتوانید تمرکز بیشتری بر روی پروژه‌های خود داشته باشید و با اطمینان و تمرکز بیشتر، جزئیات مسائل خود را ثبت نمایید.

نرم افزار حسابداری ساختمان سازی

آیا به طور دائم از میزان سود و زیان‌های قراردادها و پروژه‌های ساختمانی خود مطلع هستید؟ داشتن نرم افزار حسابداری ساختمان سازی برای رفع این نیاز در خدمت شرکت‌های فعال در زمینه ساختمان سازی و برای رفع نیازهای آنان طراحی شده است.

با افزایش رشد سریع ساختمان سازی، مدیران و مهندسان ساختمان سازی اغلب پروژه‌های زیادی را به صورت همزمان در پیش رو دارند. مدیریت همزمان پروژه‌ها کاری دشوار است که با استفاده از نرم افزار حسابداری ساختمان سازی می‌توان به این مشغله‌‌ها پایان داد.

با استفاده از این سیستم‌های حسابداری که با کاربری آسان و امکانات فراوان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، به راحتی می‌توانید در زمان انجام پروژه‌های خود، ابتدا قیمت تمام شده را محاسبه نمایید و با محاسبه هزینه‌های اولیه و هزینه‌های نهایی، تصمیمات بهتری در طول انجام پروژه ساختمان‌سازی اتخاذ نمایید.

چه مشاغلی به استفاده از این نرم افزار نیاز دارند؟

اگر در مشاغل پیمانکاری و ساخت‌و‌ساز ساختمان‌ها چه به صورت چند پروژه‌ای و یا بر روی یک ساختمان فعالیت می‌کنید، حتما برای نظم دهی به کسب و کار خود به یک نرم افزار حسابداری ساختمان سازی احتیاج دارید. نرم افزارهای زیادی در حوزه حسابداری ساختمانی در بازار وجود دارد که هر کدام از این نرم افزارها ممکن است صنف خاصی را مورد هدف قرار داده باشد. برخی از این نرم افزار‌ها ویژه حسابداران طراحی شده است به طوری که غیرحسابداران و افراد مبتدی، آشنایی چندانی با حسابداری‌های دو طرفه و ثبت سند ندارند و نمی توانند به سادگی از این نرم افزارها استفاده کنند. در کنار این‌ها برخی دیگر از نرم افزارها نیز اگرچه امکاناتی برای عملیات ساخت و ساز و پروژه دارند اما، دارای امکانات حسابداری خوبی نیستند و قابلیت ارائه گزارش‌های مفید برای حسابداران را ندارند. نرم افزارهای حسابداری هوشمند نوین دارای ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب و قدرتمند است و به تمامی نیاز های شما پاسخ خواهد داد.

چگونه بهترین نرم افزار پیمانکاری را انتخاب کنم؟

یکی از حقوق اصلی مشتریان نرم افزارهای حسابداری بنا به حوزه و صنف کاری مورد نظرشان، آشنایی با نحوه کاربری نرم افزار و امکانات آن، قبل از خرید است.
هر شرکت نرم افزاری با توجه به استراتژی‌های خود، از روش‌های متفاوتی برای معرفی امکانات نرم افزارهای خود استفاده می‌کند. این معرفی ها می‌تواند به صورت ارائه ویدئوهای معرفی نرم افزار، ارائه دموی رایگان نرم افزار و یا امکان دانلود نسخه آزمایشی آن‌ها به صورت رایگان و در زمان محدود باشد.

امکانات نرم افزار حسابداری ساختمان سازی هوشمند نوین

بنابر آنچه گفته شد شرکت‌های ساختمان سازی برای انجام پروژه‌های ساختمانی خود، نیاز به یک نرم افزار حسابداری خوب، برای انجام امور مالی و ثبت پروژه‌ها دارند که بتواند به صورت یکپارچه و کارآمد کلیه امور را در دست بگیرد. نرم افزار حسابداری ساختمان سازی تخصصی هوشمند نوین، دارای امکانات خاصی چون ثبت داده‌های مالی حسابداری، تحلیل و تجزیه صورت‌های مالی و شناخت درآمد ساختمان سازی می‌باشد.

نرم افزار حسابداری ساختمان سازی هوشمند نوین امکانات زیر را در بر می‌گیرد:

• امکان پیش بینی قیمت تمام شده پروژه
• قابلیت کنترل کردن قیمت خدمات و کالاها با نرم افزار بهای تمام شده
• کاربری آسان و محیط ساده کاربری
• امکان محاسبه هزینه و انحراف بهای تمام شده در ساختمان سازی
• سرعت بالای پردازش اطلاعات و امکان صدور فاکتور
• امکان تهیه صورت وضعیت موقت و نهایی پیمانکاری ساختمان
• ایجاد پروژه‌های نا محدود جهت تفکیک هزینه‌ها و بهای تمام شده هر پروژه
• ایجاد سرفصل‌های هزینه پروژه
• معرفی انبار مواد اولیه و مصالح هر پروژه بصورت مجزا
• معرفی بانک، تنخواه گردان و صندوق به تفکیک پروژه‌ها
• خروج کالا با سرفصل خاص (خروج مصالح و مواد اولیه هر پروژه از انبار به تفکیک)
• صدور چک و واریز نقدی از صندوق یا تنخواه به حساب هزینه‌های هر پروژه بصورت مجزا
• صدور سند بصورت اعشاری
• تخصیص سرفصل هزینه به یک پروژه خاص برای جلوگیری از اشتباهات کاربران
• امکان گزارشگیری از هر پروژه
• امکان دریافت گزارش سود یا زیان هر پروژه جهت بستن حساب آن
• امکان معرفی چک‌های ضمانتی
• امکان ایجاد کردن چندین شرکت در نرم افزار با بانک‌ اطلاعاتی‌های مجزا (امکان چند شرکته)
• امکان ایجاد سرفصل شرکا برای هر پروژه و تقسیم سود و زیان در پایان کار و اتمام پروژه‌ها
• ارائه گزارش خروجی به صورت اکسل

با استفاده از امکانات نرم افزار حسابداری هوشمند نوین مخصوص ساختمان سازی، شما می‌توانید پس از مشخص شدن پروژه‌های خود تمامی جزئیات کاری هر پروژه و حساب‌های آن‌ها را برای ثبت گزارشات مالی و‌… به همراه قراردادهای هر پروژه ثبت نمایید. شرکت‌‌های ساختمان سازی برای آگاهی از بهای تمام شده و سود و زیان هر پروژه، نیاز به یک نرم افزار حسابدای با عملکردهایی ساده برای ثبت هزینه‌های پروژه ای و کنترل موجودی انبار مصالح و مواد اولیه خود دارند. از این رو ما برای شرکت‌های ساختمانی با هر سطح از عملکرد نرم افزار حسابداری ویژه این شغل را با نام نرم افزار حسابداری ساختمان سازی، طراحی و تولید نموده‌ایم.

منبع:

https://www.hnovin.com/ac/building-accounting-software/