بهترین نرم افزار حسابداری رایگان

چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
15:32
علی مومنی

بهترین توصیه های نرم افزار حسابداری رایگان برای مشاغل کوچک و نوپا:

1. Wave توسط WaveApps:



ما چندین بار موج را امتحان کرده ایم. این برنامه رایگان است؛ آنلاین است و بیشتر رقابت ها به جایی نزدیک نیستند که Wave برای ارائه ارائه دهد. مهمتر از همه ، Wave دارای ویژگی هایی است که بیشتر وب سایت های نرم افزاری حسابداری پرداخت شده با هزینه ای ارائه می دهند.


در مورد منحنی یادگیری ، شیب دار است. احتمالاً باید چند آموزش YouTube درباره نحوه استفاده از Wave را دنبال کنید. با این حال ، این بدان معنی نیست که کاربران جدید با استفاده از این برنامه زمان سختی دارند. این درست است که اگر از طریق چند فیلم آموزشی Wave را دنبال کرده باشید ، درک بهتری از نحوه عملکرد سیستم آنها خواهید داشت.


یکی از ویژگی هایی که ما دوست داشتیم امکان تولید و ارسال فاکتور از طریق سیستم اطلاع رسانی داخلی Wave بود. ما این ویژگی را با تنظیم چند فاکتور ساختگی و ارسال آنها به آدرس های ایمیل مختلف تحت نام های مستقل آزمایش کردیم. در انتهای گیرنده ها ، یک پیوند و یک فایل PDF قابل حمل برای باز کردن وجود دارد. می توانید هر یک از گزینه ها را دنبال کنید.


قیمت گذاری:

Wave دارای ویژگی های خاصی است که برای صحت یک نرم افزار حسابداری رایگان بسیار مناسب است. اما اگر به چیزی قابل اعتماد احتیاج دارید - و همین مسئله نیز به صورت رایگان ، پاسخ پاسخ شما است. تا آنجا که نسخه "پرداخت شده" می رود ، هیچ هزینه مجوز و هزینه دیگری برای استفاده از نرم افزار وجود ندارد. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید کار کنید؛ همانطور که دوست دارید کاربران زیادی اضافه کنید و از نرم افزار برای حفظ حسابداری با هر سرعتی استفاده کنید.


تنها "احتیاط" این است که Wave درصد کمی از هر معامله ای را که از طریق سیستم فاکتور آنها پردازش می شود ، شارژ می کند. ما فکر می کنیم که این عادلانه است با توجه به اینکه آنها مشتری را به سمت پول هل نمی دهند و این واقعیت که Wave یک پایگاه کاربر بزرگ در سرتاسر جهان دارد ، هزینه نگهداری سرور و وب سایت باید از جایی وارد شود.


همه کاربران برنامه های Wave کارمزد آنلاین را از طریق Wave پردازش نمی کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که از Wave استفاده می کردیم ، پردازش پرداخت و پرداخت را از طریق ویژگی های آنلاین تلفیقی آنها تنظیم نکردیم. اما ، اگر بتوانید پرداخت کنید و Wave را دوست دارید ، باید بپردازید. نرخ آنها اسمی است و مبلغی ناچیز متحمل خسارت زیادی نمی شوند.


ویژگی های اصلی:

به صورت رایگان چندین کاربر ، کارت اعتباری ، حساب اضافه کنید.

موج کاربران را وادار به ارتقاء نسخه به اصطلاح "پرداخت" نمی کند.

حساب قابل پرداخت و دریافتنی را مدیریت کنید.

فاکتورهای نامحدودی با URL های منحصر به فرد ایجاد کنید.

یادآورهای پرداخت را در فواصل زمانی دلخواه تنظیم کنید. مشتریان شما اطلاعیه های ایمیل را در مورد فاکتورهای بدون پرداخت دریافت می کنند.

WaveApps نیز در سیستم عامل تلفن همراه قابل دسترسی است. می توانید برنامه آنها را در هر دو سیستم عامل iOS و Android امتحان کنید.


موج را در وب سایت رسمی خود ببینید. از آنجا که این نرم افزار حسابداری رایگان از نسخه پشتیبان تهیه شده است ، باید یک حساب کاربری در صفحه وب آنها ایجاد کنید. تنها عیبی که "زمین بهره وری" با آن روبرو شد عدم توانایی نگهداری دقیق برگه ها در قبض های بدون پرداخت هزینه بود. به غیر از این ، این نرم افزار هنگامی که می خواهید قدرت نامحدود ، راحتی و یک رابط کاربری کامل براق را بیابید ، معامله گر است.


2. ZipBooks:

نرم افزار حسابداری رایگان برای مبتدیان


ZipBooks که در لیست نرم افزارهای حسابداری رایگان برای مبتدیان و مشاغل کوچک قرار دارد. در کنار WaveApps ، ZipBooks پتانسیل دارد. این به اندازه نرم افزار Wave خوب نیست ، اما ZipBooks کار را همانطور که تبلیغ می شود انجام می دهد - و همین طور در پنل "نرم افزار حسابداری رایگان". آنها یک ردیف قیمت دارند ، اما حساب اصلی با 0 دلار شروع می شود.


ZipBooks برای حسابدارانی که به روشهای قدیمی مدرسه عادت دارند مناسب است. اگر از اکسل در کنار حداقل اتوماسیون استفاده می کنید ، ZipBooks مانند یک بروزرسانی اساسی احساس خواهد کرد. به طور کلی ، این نرم افزار ساده است و حتی ساده تر هنگام مدیریت حساب های خود مانند یک حرفه ای ، ساده تر است!


ویژگی های اصلی:

چندین حساب (* دریافتنی ، قابل پرداخت) را از طریق یک حساب کاربری مدیریت کنید.

ایجاد فاکتورها ، تعیین موعد مقرر ، یادآوری ها و انتشار ایمیل های بعدی.

به حسابهای بانکی ، کارتهای اعتباری و ادغام های شخص ثالث پیوند دهید.

از راه دور با برنامه موبایل ZipBooks به فضای کاری خود دسترسی پیدا کنید.

برگه هزینه کاهش سود را ایجاد کنید.

اطلاعات کلیدی حسابهای مالی ایجاد کنید تا با ملزومات حسابداری در ارتباط باشید.

ZipBooks برنامه اختصاصی موبایل موجود در فروشگاه برنامه برای کاربران اپل iOS و Android.

محدودیت ها:

نسخه استاندارد ZipBooks با قیمت 0.00 دلار می باشد. بدیهی است ، چند حذفی وجود دارد. برخلاف نسخه رایگان نرم افزار حسابداری Wave ، ZipBooks شما را به یک کاربر در هر حساب محدود می کند. با این حساب ، شما فقط به اضافه کردن تنها یک کارت اعتباری و حساب بانکی محدود می شوید.


بیایید بگوییم ، شما می خواهید کارتهای اعتباری مشتری و حساب های بانکی آنها را به عنوان گزینه های پرداخت پشتیبان پیوند دهید ، شما نمی توانید این کار را در نسخه اصلی انجام دهید. بله ، این چیزی است که هیچ راه حل راه حل دیگری به جز ارسال یادآوری پرداخت به مشتری شما ندارد.

از یک نرم افزار حسابداری چه خواسته هایی دارید؟

اینکه شما از یک نرم افزار حسابداری خوب چه توقعاتی دارید می‌تواند در افراد و حسابداران مختلف نسبت به عملکردهای هر شرکت متفاوت باشد اما بهترین نرم افزار‌های حسابداری دارای خصوصیات و ویژگی های زیر هستند:

از یک نرم افزار حسابداری چه خواسته هایی دارید؟

• انجام محاسبات در کمترین زمان ممکن
• دقت بالا
• پشتیبانی رایگان و طولانی مدت
• محاسبه مقدار سود و زیان
• هزینه مقدار خرد و فروش در یک ماه
• تعریف بدون محدودیت تمامی حساب ها، بانک ها، هزینه ها، درآمدها و اشخاص
• اعمال خالص دریافتی و پرداخت های هرروز
• نمایش بصورت فلوچارتی حسابهای بانکی، صندوق و…
• قابلیت ثبت، بازبینی و پیش‌بینی طلب، بدهی، خرج و دخل
• تشخیص نوع وام دریافتی، حساب بانکی دریافت کننده، مبلغ کل قسطه ها، مبلغ اقساط، تعداد قسط ها، تعیین دوره بازپرداخت و… در بخش وام و اقساط
• گزارشات متنوع از چرخش و مانده حساب‌ها و فلوچارت های عملیات مالی هرروز، هفتگی و ماهانه در نرم افزار
• ثبت رمز برای ورود به نرم افزار برای مقابله از دسترسی غیرمجاز اشخاص دیگر
اما نکته مهم در رابطه با نرم افزار حسابداری در اینجاست که آیا واقعا یک نرم افزار حسابداری رایگان هوشمند نیون تمام این ویژگی ها را دارد؟ و از همه مهمتر آیا این نرم افزار رایگان قابل اطمینان است؟
همانطور که گفتیم ثبت اسناد مربوط به امور مالی و حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر خللی در این امور ایجاد شود ممکن است موجب ورشکستگی یک شرکت شود. پس قبل از نصب بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای کامپیوتر خود، دقت نمایید که این محصول کاملا قابل اطمینان باشد.


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نرم افزار حسابداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]